Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

active3 CRM: "Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων"

Χωρίς περιττές και δυσνόητες λειτουργίες ή ανούσιες στατιστικές απεικονίσεις το active3 CRM γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική πραγματικότητα και στοχεύει στην ουσία ικανοποιώντας σε μεγάλο βαθμό τα παρακάτω:
  • Βελτίωση του χρόνου διεκπεραίωσης εργασιών μέσα στην επιχείρηση
  • Απόλυτος έλεγχος, αξιοποίηση ανθρώπινων πόρων και καταμερισμός ευθυνών
  • Αμεσότερη ανταπόκριση και υποστήριξη πελατών
  • Οργάνωση και καταγραφή επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες.
  • Στοχευμένη προσέγγιση υποψήφιων πελατών
  • Οργάνωση και παρακολούθηση δικτύου συνεργατών - μεταπωλητών

Ένα σύστημα που βοηθά μια τουριστική επιχείρηση να αποκτήσει "πελατοκεντρικό προσανατολισμό" με σύγχρονο προφίλ. Ένας σίγουρος τρόπος στον τομέα των νέων τεχνολογιών, που μέσα απο αυτόν μια τουριστική επιχείρηση θα μπορέσει να ανταποκριθεί ποσοτικά και ποιοτικά στις απαιτήσεις των πελατών της, προσφέροντας τους μεγαλύτερη "αξία" και βελτιώνοντας την κερδοφορία της ως αντίδοτο στην οικονομική κρίση. Με τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων μπορούν να αντιμετωπιστούν ακόμη και οι πιο δύσκολες εποχές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου