Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να διαδραματίζουν ρόλο στη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το TripAdvisor έχουν αυξήσει το κύρος τους σε όσους κάνουν διακοπές, όταν οι τελευταίοι αποφασίζουν ποιον προορισμό να επιλέξουν, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, αποκαλύπτει η έκθεση World Travel Market 2011 Industry Report, η οποία παρουσιάστηκε χθες κατά τη διεθνή έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο. Περισσότεροι από 1.000 Βρετανοί που είχαν κάνει τουλάχιστον διακοπές επτά ή περισσότερων ημερών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ρωτήθηκαν για την έρευνα. Τέσσερις στους δέκα (το 40%) ανέφερε φέτος τα Social Media, αύξηση από το 36% που τα χρησιμοποίησε για να κλείσει τις διακοπές του το 2010. Η TripAdvisor παραμένει το κυρίαρχο εμπορικό όνομα, που χρησιμοποιείται από τα 2/3 των χρηστών κοινωνικών δικτύων. Το Facebook και οι ιστοσελίδες ταξιδίων και τουρισμού προσέλκυσαν περίπου έναν στους τέσσερις τουρίστες. Τα blogs εξακολουθούν να αγωνίζονται για να καθιερωθούν ως πηγή ταξιδιωτικών πληροφοριών, με μόνο όμως το 10% των χρηστών κοινωνικών δικτύων να τα χρησιμοποιεί. Περισσότερο από το 1/3 των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα social media κατέληξαν να αλλάξουν απόφαση για τα ξενοδοχεία τους, ως αποτέλεσμα των όσων βρήκαν στα κοινωνικά δίκτυα, κάτι που αποτέλεσε συμπέρασμα και το 2010. Η επιρροή όμως στην επιλογή του τουριστικού πράκτορα, του προορισμού, του θέρετρου, της χώρας ή της αεροπορικής εταιρείας έχει πέσει ελαφρώς. Σχεδόν το μισό (48%) του συνόλου των χρηστών έκλεισαν την αρχική επιλογή των διακοπών τους, σε σύγκριση με το 42% την τελευταία φορά. Παρ‘όλα αυτά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να αλλάζουν τα σχέδια ταξιδιού των μισών και άνω ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Κοιτώντας στο μέλλον, το 36% του συνολικού δείγματος δηλώνει ότι τα social media θα αποτελούν μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων για το 2012. Η πρόεδρος της World Travel Market της εταιρείας Reed Travel Exhibitions Fiona Jeffery, δήλωσε: “Η έκθεση World Travel Market 2011 Industry Report δείχνει ενώ οι περισσότεροι Βρετανοί δε χρησιμοποιούν τα social media, όταν σχεδιάζουν τις διακοπές τους, περισσότεροι από τους μισούς αλλάζουν τελικά γνώμη, ως αποτέλεσμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου