Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Το franchise και η μαζική εστίαση

Την ευκαιρία να στήσουν το δικό τους επώνυμο κατάστημα, επενδύοντας μικρά κεφάλαια χαμηλού σχετικά ρίσκου, δίνει σε ολοένα και περισσότερους φιλόδοξους επιχειρηματίες το franchise.
Ο κλάδος της εστίασης μαγνητίζει τους περισσότερους δυνητικούς επενδυτές. Τα τελευταία 2-3 χρόνια μάλιστα, έχουν κάνει την εμφάνιση τους στην αγορά νέες επιχειρηματικές προτάσεις που βασίζονται στο λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων και πρωτότυπων μενού.
Πρωταγωνιστές της ραγδαίας αλλαγής που συντελείται στον κλάδο είναι η Simply Burgers και η Burgering house με αμερικανική κουζίνα και κυρίως μπέργκερ, η Νoodle Bar και η Yum Yum με ασιατικές συνταγές και η Crepa Crepa και Crepaland με κρέπες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου