Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

H Κρίση και το υπερτιμημένο προϊόν μας καλά κρατούν

Όλη η Ευρώπη και γενικότερα όλος ο κόσμος και δει ο τουριστικός κόσμος έχουν συνειδητητοποιήσει τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση, και για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και κυρίως βιώσιμοι στην τουριστική αγορά μείωσαν τις τιμές τους έως και 50%, ακόμη και τα πιο ισχυρά brands (hilton, sheraton, swiss) με τιμές κάτω των 50 ευρώ !! με ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών και με ΦΠΑ μεταξύ 5 κα 7% οι γειτονικές ανταγωνίστριες χώρες (Πορτογαλία, Ισπανία, Τουρκία, Αίγυπτος) με την Τουρκία να αποτελεί το best seller τουριστικά για το 2010 με τις προκρατήσεις ως τώρα στο +30%. Εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν μας έχει αγγίξει κάτι ιδιαίτερα και ούτε μας απασχολεί σοβαρά ούτε η διαφήμιση η οποία ακόμη δε ξεκίνησε, ούτε η μείωση τιμών, ούτε η μείωση ΦΠΑ, και έτσι για παράδειγμα πηγαίνεις στον Π.Άγιο Αθανάσιο, Άρνισσα (Καιμάκτσαλαν) και πληρώνεις το δίκλινο από 150-220 ευρώ !! όπως επίσης και στη Βασιλίτσα και γενικότερα σε ορεινούς προορισμούς με παροχή υπηρεσιών η οποία δεν ανταποκρίνεται αναλογικά ούτε καν στο ελάχιστο με την υπερβολική και μόνο αισχροκερδής χρέωση διαμονής από τους ονομαζόμενους ξενοδόχους οι οποίοι πήραν την άδεια λειτουργείας του καταλύματος χωρίς να έχουν την στοιχειώδη τουριστική εκπαίδευση, και χωρίς φυσικά ίχνος "τουριστικής συνείδησης", καταστρέφοντας έτσι το ελληνικό τουριστικό προϊόν μπρός στο βωμό του εφήμερου κέρδους , και την πολιτεία ως αδύναμος παρατηρητής σε κατάσταση απολύτου αδράνειας, μη σοβαρής και υπεύθυνης σε μια τόσο κρίσιμη καμπή για τον τουρισμό μας, ως βασικός πυλώνας της οικονομίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου