Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Παράδειγμα Τουριστικού Μάρκετινγκ

Επί πέντε χρόνια επίσημος χορηγός της Ευρωλίγκας, της σημαντικότερης διοργάνωσης μπάσκετ της Ευρώπης, θα είναι ο εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας, Turkish Airlines.
Το όνομα της τουρκικής εταιρείας θα «φιγουράρει» στον τίτλο της διοργάνωσης, η οποία την ερχόμενη πενταετία θα λέγεται «Euroleague Turkish Airlines». Ταυτόχρονα, θα είναι ο χορηγός του επόμενου φάιναλ φορ που θα διοργανωθεί το Μάιο του 2011 στη Βαρκελώνη. Έτσι, λίγο πριν την αιχμή της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, όλη η Ευρώπη (και όχι μόνο) θα «βλέπει»... Τουρκία. Η ίδια εταιρεία ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο με τη δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση ποδοσφαίρου της Ευρώπης, το Euro Cup. Κάπως έτσι, «χτίζουν» το brand name της Τουρκίας και του τουρισμού της οι γείτονες. Οι οποίοι παίζουν μεγάλη «μπάλα» στο μάρκετινγκ.

*Σε αντίθεση με τους δικούς μας που την έχουν χάσει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου