Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Οι online ταξιδιώτες δε μένουν πιστοί σε μια εταιρεία.

Οι Βρετανοί αγοραστές μέσω Internet δείχνουν πολύ μικρή εμπιστοσύνη στα εμπορικά σήματα, όταν πρόκειται για online κρατήσεις διακοπών, με το 90% να χρησιμοποιεί διαφορετική εταιρεία κάθε φορά που πρόκειται να ταξιδέψει, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.

Η μελέτη της Tealeaf "The ebooker: Understanding how travel customers use the web" ("Κατανοώντας πως οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο"), περιλαμβάνει έρευνα σε 2.000 Βρετανούς καταναλωτές, η οποία εξετάζει τις συνήθειες και τα κίνητρά τους κατά την κράτηση διακοπών online και καταλήγει ότι ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης μιας εταιρείας από τον αντωγωνισμό είναι η παροχή άριστης online εμπειρίας του πελάτη. Το Διαδίκτυο αποτελεί πλέον βασικό στοιχείο της έρευνας διακοπών και της διαδικασίας κράτησης. Το 37% των Βρετανών ενηλίκων δήλωσαν ότι έκαναν όλη την έρευνα για την επιλογή των διακοπών τους online, ενώ το 26% πραγματοποίησαν online κρατήσεις.

Η έρευνα διακοπών στο Internet μπορεί να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, γι`αυτό και οι περισσότεροι αρχίζουν την αναζήτησή τους έως και τέσσερις μήνες πριν από την αγορά, επισκέπτόμενοι κατά μέσο όρο τέσσερις διαφορετικά ταξιδιωτικά sites ταξιδεύουν.

Online Bookers διακοπών απαιτούν επίσης την αφθονία της αντασφάλισης, καθώς ξανά τον ιστότοπο τέσσερις παρα τρία περισσότερες φορές πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής να διπλασιάσει τις λεπτομέρειες ελέγχου και να οικοδομηθεί εμπιστοσύνη στην επιλογή τους. Αυτό υποδηλώνει ότι οι ιστοσελίδες ταξιδιωτικών ανάγκη να καταστεί σαφέστερη λεπτομέρειες, καθώς επίσης να παρέχουν σαφείς στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να μπορεί να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις των πελατών.

Ακόμη, όσοι κλείνουν online τις διακοπές τους απαιτούν υψηλό επίπεδο διασφάλισης, καθώς επισκέπτονται τον ιστότοπο 3-4 φορές περισσότερες πριν ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους, για ελέγξουν ξανά τις λεπτομέρειες και είναι απολύτως σίγουροι για την επιλογή τους. Αυτό υποδηλώνει ότι οι ταξιδωτικές ιστοσελίδες πρέπει να καταστούν σαφέστερες όσον αφορά στις λεπτομέρειες, αλλά και να παρέχουν σαφής στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να μπορούν να απαντήσουν σε τυχόν ερωτήσεις των πελατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου