Κυριακή 11 Μαρτίου 2012
Last minute.
Εδώ και πολλά χρόνια, το last minute στην επιλογή – κράτηση – αγορά τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις. Η κυριότερη αιτία για αυτή την εξέλιξη μέχρι πρόσφατα ήταν η προσδοκία για χαμηλότερη τιμή. Όμως, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τη συνεχή ροή ενός τεράστιου όγκου πληροφοριών, η επιλογή του last minute φαίνεται να έχει μπροστά της μέρες δόξας. Αυτό σημαίνει ότι για τους παραγωγούς τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, άρα και για μας τους λιγότερο ή περισσότερο περήφανους κατοίκους της ωραίας μας πατρίδας θα χρειαστεί προσαρμογή όχι μόνο σε επίπεδο last minute, αλλά κυριολεκτικά, σε επίπεδο last second. Με άλλα λόγια, η οργάνωση της παραγωγής μας πρέπει να προσαρμοστεί σε συνθήκες μεγάλης ευελιξίας, αν θέλει να παραμείνει έστω και ελάχιστα ανταγωνιστική. Προφανώς ο μέγιστος βαθμός ευελιξίας εξαρτάται και αναφέρεται στον ανθρώπινο παράγοντα, η προσέγγιση και ρόλος του οποίου πρέπει να εξεταστεί πλέον υπό διαφορετικούς όρους.
Ως Έλληνες έχουμε παράδοση ότι κάνουμε πράγματα την τελευταία στιγμή. Πρέπει όμως να δημιουργήσουμε και παράδοση ότι θα τα κάνουμε και καλά και μάλιστα «εκ προμελέτης» και όχι «εξ αμελείας».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου