Front Office Operation
Σε Ποιους Απευθύνεται: Τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου Σκοπός Ο προσανατολισμός του προσωπικού όσον αφορά τις υποχρεώσεις τα καθήκοντα και τις υπευθυνότητες του τμήματος της υποδοχής. Η εκπαίδευση των συμμετεχόντων αποβλέπει στην αντιμετώπιση της σύνθετης φύσης της εργασίας και στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών.
Προτεινόμενη Θεματολογία Οργάνωση & Λειτουργίες Τμήματος Συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα Συντονισμός Εργασιών – Αποτελεσματικότητα Συμπεριφορά & Επαγγελματισμός Εμφάνιση Προσωπικού Μη Λεκτική Συμπεριφορά Πώς «κερδίζουμε» τον πελάτη Προώθηση Πωλήσεων Δωματίων Η Ποιοτική Εξυπηρέτηση του σύγχρονου Πελάτη Λύνοντας τα προβλήματα του πελάτη Καλές σχέσεις, υψηλά κέρδη Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Video-training Ομαδικές ασκήσεις-Ανάλυση πρακτικών περιπτώσεων
Xάρης Πασσιάς Σύμβουλος Ανάπτυξης Ξενοδοχειακών& Τουριστικών Επιχειρήσεων (M.Sc) 6945 792283 info@harispassias.com Forward Consulting Νικόλαος Γ. Τράντος Ψυχολόγος M.Sc Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων mobile: 6932 54 51 60 e-mail : hr@forwardconsulting.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου