Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Eκπαίδευση Ξενοδοχείων-Front Office Operation.

Front Office Operation
Σε Ποιους Απευθύνεται: Τμήμα Υποδοχής του ξενοδοχείου Σκοπός Ο προσανατολισμός του προσωπικού όσον αφορά τις υποχρεώσεις τα καθήκοντα και τις υπευθυνότητες του τμήματος της υποδοχής. Η εκπαίδευση των συμμετεχόντων αποβλέπει στην αντιμετώπιση της σύνθετης φύσης της εργασίας και στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών.
Προτεινόμενη Θεματολογία  Οργάνωση & Λειτουργίες Τμήματος  Συνεργασία με τα υπόλοιπα Τμήματα  Συντονισμός Εργασιών – Αποτελεσματικότητα  Συμπεριφορά & Επαγγελματισμός  Εμφάνιση Προσωπικού  Μη Λεκτική Συμπεριφορά  Πώς «κερδίζουμε» τον πελάτη  Προώθηση Πωλήσεων Δωματίων  Η Ποιοτική Εξυπηρέτηση του σύγχρονου Πελάτη  Λύνοντας τα προβλήματα του πελάτη  Καλές σχέσεις, υψηλά κέρδη  Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση  Video-training  Ομαδικές ασκήσεις-Ανάλυση πρακτικών περιπτώσεων
Xάρης Πασσιάς Σύμβουλος Ανάπτυξης Ξενοδοχειακών& Τουριστικών Επιχειρήσεων (M.Sc) 6945 792283 info@harispassias.com Forward Consulting Νικόλαος Γ. Τράντος Ψυχολόγος M.Sc Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινων Πόρων mobile: 6932 54 51 60 e-mail : hr@forwardconsulting.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου