Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Τι θέλουν οι επισκέπτες των ξενοδοχείων το 2020;

Μεγαλύτερη εξατομίκευση, περισσότερη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες επιζητούν οι μελλοντικοί επισκέπτες ξενοδοχείων, σύμφωνα με έρευνα Fast Future Research, που διενέργησε για την Amadeus με τίτλο «Hotels 2020: Beyond Segmentation».
Η έρευνα προσβλέπει σε μια εποχή, όπου η εικονική πραγματικότητα, το ανταποδοτικό περιβάλλον των επισκεπτών και τα ρομπότ μπορεί να γίνουν καθημερινότητα, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα ζητούν ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, αυξημένη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες. Ταυτόχρονα, η έρευνα εστιάζει στα νέα μοντέλα ξενοδοχείων που μπορεί να εμφανιστούν, όπως τα ξενοδοχεία στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο με πρόσκληση, ξενοδοχεία κατασκευασμένα σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες, ξενοδοχεία white-label και αλυσίδες ξενοδοχείων catch-all που θα προσφέρουν

Νέο μοντέλο εξατομικευμένων υπηρεσιών

Αυτό που προκύπτει είναι ότι ο παραδοσιακός τρόπος διαχωρισμού των πελατών θα εκλείψει και θα αντικατασταθεί από σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών και ένα μοντέλο ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης. Αυτό θα σημαίνει ότι οι επισκέπτες του μέλλοντος θα είναι σε θέση να φέρνουν στα μέτρα τους κάθε πλευρά της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει την τεχνολογία, τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τα δωμάτια, το ταξίδι, τις τιμές και την επικοινωνία. Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι μέχρι το 2020 οι επιλογές των ταξιδιωτών θα γίνουν περισσότερο πολυσχιδείς και δυσκολότερες ώστε να μπορούν να διαχωριστούν σε διακριτές ομάδες πελατών.
Παράλληλα, η έρευνα τονίζει τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα τεχνολογίας ώστε οι ξενοδοχειακοί Όμιλοι να προπορεύονται και να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών του μέλλοντος.

Πως θα είναι τα ξενοδοχεία του μέλλοντος

«Μπορούμε να διαμορφώσουμε μια καλή εικόνα για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος. Ιδιαίτερης σημασίας για την κάλυψη των αναγκών των μελλοντικών επισκεπτών θα είναι τα έξυπνα και ανταποδοτικά τεχνολογικά συστήματα που μπορούν να υποστηρίξουν την εξέλιξη των ξενοδοχείων και δεσμευόμαστε πως θα βοηθήσουμε τους πελάτες μας να απαλλαγούν από τα τεχνολογικά εμπόδια, ώστε να μπορέσουν να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις ευκαιρίες που θα προκύψουν» δήλωσε ο Διευθυντής του Τμήματος Hotel IT Jerome Destors
«Αυτό που βλέπουμε είναι μια στροφή από ξεκάθαρα προσδιορισμένα τμήματα πελατών σε περισσότερο πολυσχιδείς ομάδες υπηρεσιών, που θα ωθήσουν τα ξενοδοχεία να δράσουν με τρόπο περισσότερο επικεντρωμένο, προσωποποιημένο, συνδεδεμένο και ενημερωμένο. Η σωστή τεχνολογία θα γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα σημαντικό όπλο για την ανταπόκριση των προσδοκιών των επισκεπτών και την διασφάλιση της διαφοροποίησής τους» σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fast Future Research Rohit Talwar
Σημειωτέον ότι η έρευνα περιέχει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά δεδομένα και βασίζεται σε έρευνα δευτερογενών στοιχείων, συνεντεύξεις με ειδικούς, καθώς επίσης και μια παγκόσμια έρευνα στρατηγικών και επιχειρηματικών μοντέλων για τον κλάδο. Στην έρευνα πήραν μέρος 600 άτομα από όλο τον κόσμο, εκ των οποίων 42% εργάζονται στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου